This world will never be what I expected..

Dengan nama Allah S.W.T yang Maha Pemurah..lagi Maha Mengasihani..


This world will never be what I expected..
ada beberapa peristiwa yang berlaku di akhir foundation....
First of all,ibu pd sahabat yg kusayangi telah kembali ke rahmatullah...Al-Fatihah..
sgt2 terkejut...sbb ni first time IN MY LIFE my best fren menangis dan berada dlm kesedihan yg amat sgt....
my dear,
stp yg berlaku tu ade hikmahnye.....dan ko yg plg kuat dan tabah antara kite sume..that's why Allah turunkan dugaan ini pada ko...
engat:Allah x kan timpakan dugaan yg lebih dr kemampuan hambaNYA.
be strong my dear....aq tau, aq x kan pernah faham bagaimana rasenye...but bear in my mind!u have the strongest heart among us....don't be sad...life must go on...


This world will never be what I expected..
now,it's about my younger brother.....fuhhh!!! i'm happy for him for getting stret A's in his PMR examination...i'm really proud of you.....sgt2 terkejut dgn result die...Ya Allah bygkanlah almost 24 hours dgn game je...x de nk blaja de..asal bkk buku je tido...asal tido je bkk buku....adeh=.="!
n then tup tup...klua result stret A...x ke terkejut sakan! dpt adik mcm ni...adeh...seb bek x de sakit jantung.
engat nk masukkan die MRSM....tp ayah nk die masuk teknik...berdebat gak lah dgn ayah....last2 diri ini mengalah dgn satu ayat dpd mulut ayah:"Kalo seseorg tu nk blaja,pegi mane2 pon boleh berjaya,tp kalo malas beno2....pegi sekolah terbaik di dunia pon belom tentu boleh berjaya"....he absolutely rite...
I just want the best for my brother...tp x pe la...asalkan die nk blaja ..tu pon dah kire bagus..
semoga berjaya adikku....:)




This world will never be what I expected...
semakin menyukai kehidupan utp???
nampaknye begitu lah....
teringat time klimax mak x benarkan fly g ovec for medic...
"mak tahu rezeki ko kat petronas,mak x sedap hati nk biarkan ko pergi sane...jauh sgt la"lepas tu off nset...
ya Alllah semoga Engaku mempermudahkan urusan ku di sini.....as long as they happy...I'll be happy for them..they know the best for me....even me myself does not noe my true feeling...sayang mak!sayang ayah!




This world will never be what I expected...
sahabat ku aini.....semakin stress nmpknye nk exam...haha...
mane ade org yg suke exam.......gudlak there...be happy ok:)






This world will never be what I expected..
buku jatuh!!!! tgh elok2 study tibe2 buku jatuh....adeh..sakit....kalo buku biase x pe...ni buku calculus yg tebal gile2 kulit kayu...argh!!! naseb baek sgt x jatuh atas kepala...jatuh kat kaki...kalo jatuh kat kepala...x sure la aq still bley menulis lagi kat blog ni...T.T
tp kaki mcm makin bengkak je...takot tulang retak....T.T
takot nak jumpe doktor...sakit!!!






This world will never be what I expected...
tak sume yg hati kite nak akn dpt...so kuatlah wahai atikah...there's a very long journey to go......watever goin to happen,l"ll make sure other's be happy...then i'll be happy for you.

Comments

Popular Posts