HOTnyewww awakeewww~tangan kedada mate keatas~

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani


fist of all before tangan mencoret esei yang panjang lebar.nak verify dulu yang entri ni bukanlah berniat utk memerli or mengutuk sesiapa pon..cume rase terpanggil utk menegur kwn2 yg "HOTnyewww"


rasenye dah berkoyan-koyan dah note kat fb tegur pasal gambar yg diupload di fb..
majority notes yg di share menyatakan main point tidak setuju dgn sikap org yg suke berposing kat fb


org HOT: sukeee hati aku la...fb aku..blog aku...page aku..nak letak ape ke,ikut aku punye suke lee.
prof.sentap: takpe2 tambah lagi gambar2 HOT pakat pangiil semuaaaa tgk...baru lagi HOT dan seksi.


sbnarnye agak terasa annoying la gak bile klua kat news feed.
****** uploaded 30 new photos..
arghhhhh!!!ade gamba HOT baru...
tgk2 gambar posing sini,posing sane,bibir mungil,tambah lagi gincu merah...
kalo org amek gamba die takpe..yang tak ley tahan die amek gambar sendiri...'
tu yg jadi posing2 maut tu,kalah tyra bank*eh betul ke aku eja name die?


kwn2 sume tak salah pon nak letak gambar kat fb ni....
tapi engat la kat fb ni bukannye kaum sejenis je yang gune.mcm2 jenis..2 ke 3 jenis gune.
cukuplah letak gambar sekadar org kenai..eh ni sape ni...
tgk gambar..."oh,die ni...aku kenal"
jgn lah letak gambar smpai org tahu luar dlm perangai korg..
suke pakai baju niii..posig lagu ni...
suke muncung mcm niii....awwww!!!
pastu pegi McD amek gambar tgh nganga gigit kentang.awww lagi HOT.


bayangkanlah en.....satu hari 10 org tgk gambar kite mcm tu....
belum tentu fully cover aurat satu,tutup semua ke?yg nampak muke ngan tapak tgn je ke?
kalau rase tak cukup fully tutup aurat tok sah la dok tayang kat org..
aku rase dosa aku dah cukup banyak dah utk menambah dosa free mcm tu je..
tgh tido kat bilik tak buat ape2 pon dosa masuk...
tgh solat dan bace quran pon dosa masuk....
dosa online la katekan...engat bank je ke boleh online..24 hours tu dosa online...


org yg tgk gamba yg segan..yang menayang tak tahu la segan ke tak?
harap segan laa kan...dan die terupload dlm fb....tgk2 dpt sambutan lak tu ramai komen....
dgn alasan ter"upload"
toksah la posing2 segala macam simpan je kat rumah tu...tengok sendiri..


ni bukan ortodoks or narrow minded,ni utk mengelakkan dgn dosa online..
dah ibadah aku pon belum tentu cukup utk melayakkan ke syurga...kalau esok Allah cabut nyawa...
T.T arghhh!! menangis dlm kubur gambar kat fb ade lagi...lupe nak bg org password suh delete...
berterusan dosa online....ajnabi tgk pe  sume....
dah kebumi dah ni...
gambar kat fb?




kawan2 sedangkan besok orang yang di dalam kubur tu,dlm keadaan gelap....
jika mayat tu jenis yg tinggal solat,die akan fikir kenape la aku tinggal solat dulu,
jika mayat itu jenis yang buat bende wajib jee,die akan fikir kenape laaa aku tinggal yg sunat dulu...
jika mayat tu jenis yang buat sunat + wajib pe sume ,die akan fikir kenape laaa aku tak buat byk lagi sunat..


u seee kita akan rase amalan sentiasa tak cukup...so tak payah la nak tambah lagi dgn dosa online disebabkan aksi-aksi panas kat fb..tambah belum tentu fully cover aurat,,,
cukup la gambar kwn kite kenal...sape kite...
tp rasenye kalau letak name pon org dah kenall...
len ah kalau name Irwansyah..korg letak Putera Idaman Malaye ke kan?
mmg la org tak kenal...


hehe....ok la...entri ni hanye berniat utk menegur je...
karang kalau ckp depan2 kecik hati pulak...
pastu gaduh n terpeleot...seminggu masam...=.='
blog ni la jadi medium utk menyuarakan ape yg sepatutye disuarakan tapi belum tersuara..*ape bahasa la tika ni.=.='
aku mengaku masih belum cukup kuat utk face to face.kdg2 bile tgk tu mmg jujur ckp ,rase marah tu ade laaa.. soryyyyy..mintak maaf dari hujung rambut smpai hujung kaki..saye hanye insan biase yang tidak cukup sempurna...bersikap pelupa dan sering melakukan dosa...
tapi ape pun Alhamdulillah kpd ALLAH S.W.T..


till then..:)
sekian wasalam.
                  

Comments

Post a Comment

Popular Posts